Reklamace

Jak reklamovat zboží?

 

1. Vyplňte reklamační protokol (ke stažení níže). Závadu co nejpřesněji popište.

2. Reklamační protokol zašlete emailem na shop@winepark.cz.

3. Dle charakteru závady a typu zboží Vám sdělíme další postup.*)

4. Reklamační protokol od nás obdržíte zpět s naším vyjádřením.

 

Reklamační-protokol

*) Dle charakteru závady a typu zboží bude rozhodnuto o zaslání do servisu nebo provedení opravy přímo u zákazníka.

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné